keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Say you're just a friend


S: Mooi! Tällä kertaa kuvat on kännykällä otettuja & pari niistä on instagram kuvia. Viimeviikolla olin Emman kanssa cafe makussa & sen jälkeen heillä vaan chillailemassa. Lauantaina oli kisat,jotka eivät mennyt hyvin. Sunnuntaina Ville oli salossa niin olin sitten hänen kans & oli kiva taas nähä & jutella pitkäst aikaa (: ! Eilen olin taas lääkärissä & röntgenissä tän jalan kans, ei kiva! Ainiin ja Auri tosiaan lähti eilen ulkomaille, niin mä yritän nyt kirjotella täällä. Värjäsin taas hiuksii kun ne oli nii haaleet & sellaset mustat. Halusin nyt vähän enemmän bruneks & punertavaks. Ite ainaki tykkään näistä! Koulussa on taas ollut jokapäivä kokeita & huomenna vielä matikankoe... saa nähä pääsenks siit läpi :D Huomen on sit se ystävänpäivä & oon ainaki Emman kans päiväl! Koska illal lähenki sit kohti Rukaa (: Mennään meiän mökil sinne & ollaan siel sit hiihtoloma. Ainaki yks kaveri on tulos sinne kans ni voi olla et sit nähää siel ja silleen. Siel kuulemma on esiintymäs Cheek (: Kattoo sit jos sitä jaksaa mennä kattoo,koska on se ennenki nähty monet kerrat. Otan koneen mukaa nii postaan siel sitten (: Must tuntuu et oon kirjottanu liikaa asiaa.. ehkä mä nyt meen tästä! Moimoi kaikki <3

follow me instagram:  saraadd

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti