perjantai 4. tammikuuta 2013

haaste

S: Eli kiitos haasteesta Annu, päätin nyt sittenki tehä tän (: !
Säännöt ois nämä:
- Kerro 11 asiaa itsestäsi
- Vastaa haastajan 11 kysymykseen
- Keksi 11 uutta kysymystä
- Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
- Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät

11 faktaa minusta:

1. mul on siniset silmät
2. harrastan muodostelmaluisteluu, ennen harrastin taitoluisteluu
3. oon amikses nyt ekaa vuotta
4. oon 160cm pitkä...
5. rupesin värjää hiuksii jo ala-asteel joskus
6. mul on ollu punaset,oranssit,blondit,vaaleeruskeet,ruskeet & mustat hiukset :D
7. mua sanotaan aina tyhmäks & blondiks,ilmesest sit oon...
8. mul on 5 korvist & haluun viel ainaki yhen lisää
9. mul on ihanimmat kaverit !
10. olin alle vuoden vanha ku olin ekaa kertaa ulkomail
11. oon muuttanu pari kertaa
 
11 haastajan tekemää kysymystä:
1. Onko sulla parasta kaveria (jos on niin kuka) ?
on,Emma <3
 
2. Onko sulla joku julkkis idoli? (taas, jos on niin kuka)
eei silleen
 
3. Ootko tunteellinen?
joo
 
4. Onko sulla jotain erityis taitoa? Erityistä muistoa jostain? Entäpä jotain erikoista pakkoliikettä?
no muistoi löytyy kyl paljo (:
 
5. Miksi sä alotit bloggaamisen?
no mä & Auri saatii idea et jos tehtäis yhtene blogi ni siit se sit lähti (:
 
6. Kuinka kauan sulla on ollut blogi?
ööm me tehtiin tä joskus joulukuun alus oisko ollu?
 
7. Onko sulla ollut tätä nykyistä blogia ennen joku blogi?
juu mul oli Emman kans (:
 
8. Odotatko ensivuotta?
nii siis tätä vuotta nyt, mut juu odotan ! varsinki kesää
 
9. Onko sulla jotain odotuksia vuodelle 2013?
juuuu on
 
10. Miten ajattelit viettää uudenvuoden?
no vietin sen Emman,Karrin & timpan kans (:
 
11. Paras muisto vuodelta 2012?
monii, mut summer up !!
 
En keksi uusii kysymyksii enkä haasta ketään (:
 

 

2 kommenttia: