torstai 17. tammikuuta 2013

onnee isi!



A: Moikka kaikille! Oon ehtiny viime viikonlopusta tähän asti tekemään vaikka mitä! Fanny oli meillä perjantaista sunnuntaihin yötä niinkun jo vähän lupailin viime postauksessa. Ranskalaista ruokaa ei sit tullu, koska lähdettiin shoppailemaan Turkuun:DD Ostin sieltä vähän kaikkee enimmäkseen vaatteita. Näin  sattumalta mun toosi hyvän ystävän Janinan hänen poikaystävänsä kanssa. Ehdin moikata myös Juliusta. Käytiin Fannyn kans Rossossa syömässä ja cafe Brahessa herkuttelemassa. Sunnuntaina vietettiin mun iskän synttäreitä!! Miehinen kakku täytyy myöntää:-) Ja eilen eli keskiviikkona olin Fannylla yötä ja mulle laitettiin ripsienpidennykset. Ei vitsi nää on iha huiput! Suosittelen. Niitten laittamiseen meni vähän yli 2 tuntia, mutta on nämä sen arvoset:)(toi kuva ei mikää mahdollisimman paras) Mut sitten tänään.. Oli pakko luovuttaa ja lähteä kotiin koulusta, koska vatsa on sattunut lauantaista asti. Toivotaan et se lähtee pois, koska lauantaina meillä on turnaus. Jatkan nyt mun leffamaratoonia ft. ruoka joten moikka :DD :)

4 kommenttia:

  1. ihanat ripset ! tosi aidon näköset(: miten oot noi kynnet tehny?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ! (: ne on vähän niinku teipit ja sit ne vaan muotoillaan oman kynnen muotosiks(:

      Poista
  2. oi ihanat ripset !♥ paljonko tuollaiset maksaa ?(: ne on tosi kauniit ja näyttää aidoilta (: ja onks noi MUUMIMUKEJA tos yhes kuvas ?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos(: 35e mikä on toosi halpa hinta tollasista:D
      juu on

      Poista