lauantai 19. tammikuuta 2013

I swear you're giving me a heart attack troublemaker


S: Hyvii lauantai-iltoi kaikille! Eilen Emma tuli vielä illalla meille & sitte päätettiinki mennä Timpal. Vietettii siel sit kiva perjantai-ilta! (kaikkii kuvii ei tarvii sit ottaa tosissaa). Tänään heräsin joskus siin 12 aikoihi & oon vaa chillaillu kotona. Sain mun iPhonen takasin huollost! Mut tosiaanki uuden. Eli viime lauantaina kun oltiin Emman kans Turussa nii onnistuin pudottamaan mun kännykän & siit meni äänet rikki. Sit me vietiin se huoltoon & ne lähetti sen Tampereelle korjattavaks,kun ei ne tääl niit korjaa. Mul oli sen aikaa samsungin s3 & sen käyttö oli kyl yhtä tuskaa :D No mut sitte eilen sai hakee mun kännyn huollost & ne sanos et ei ne ees korjaa siel iPhonei vaan ne lähettää aina uuden ni sain sitte iha uuden kännykän. Ei oo ainakaa naarmui nyt,hehe (: Huomen ois tarkotus olla Emman kaa & nähä varmaan Karrii. Viettäkää kaikki huomen kivat sunnuntait <3 Heissan!

2 kommenttia:

  1. kiva blogi teil! käykää kattomas mun jos kiinnostaa :)
    http://makemesmile-daria.blogspot.fi/

    VastaaPoista